Fan vad stolt jag är över grabbarna! Det här är den skönaste segern på hela säsongen! Viktigt att visa lillebror vilket lag som regerar! Tack och egentligen skiter jag i om HV piskar oss, så länge vi ströp Timrå så är jag glad! HELA HS klapp klapp klapp, hela HS!