Sv: Slaget om Västernorrland, del VII, 18/3 -07
MODOJohan:

Skönaste segern på säsongen??
Eftersom jag inte levde -79 så törs jag säga att det här är den skönaste segern hittils i livet!! Att slå ut Timrå gör ALLT och en hel del till