Sv: Slaget om Västernorrland, del VII, 18/3 -07
Livet känns piss...


Jag har i alla fall fått fira ett sm-guld i kväll...heja byn!

Alla hårda ord till trots Grattis MoDo, ni vet vilka som bör ta åt er....!