Sv: Slaget om Västernorrland, del VII, 18/3 -07
scim:

Mat, ja. Eftersom de som ansvarar för kioskerna hade snålat och bara köpt in korv så att det skulle räcka kvartsfinalen ut fick jag aldrig min andra middagskorv...förjävligt.