Sv: Slaget om Västernorrland, del VII, 18/3 -07
Poffa:

Haha. "Du hör ju, det är bra stämning fast matchen är slut redan"...som om det var lika bra stämning någon gång innan Svarten satte sitt mål och vi blev klara för semifinal... ;)