Sv: Slaget om Västernorrland, del VII, 18/3 -07
Fy fan vad skönt!

Sen fick man prata med Wayne Gresky och Mats Eström i baren också. Stort.

...och på vägen ut Poffa, Salle och Scim, även det stort.

Dessutom fick jag äran att köra hem vår trummis Moström till Corner One.