Sv: Slaget om Västernorrland, del VII, 18/3 -07
shinzawai:

Haha, det tar man en kväll som denna va?

Det var alldeles gaaalet på ståplats efter Svartens mål. En magisk kväll. Man vill inte att den ska ta slut bara.