Sv: Slaget om Västernorrland, del VII, 18/3 -07
Wayne Gresky:
Precis, även om det nu är lite grumligt i våran bäggare ett par dagar, måste man ända lyfta fram de positiva upplevelserna under dessa 7 match tillfällerna. Där har besökerna hos Er i Swedbank varit kanon, å gänget jag far mé har samma åsikt. Många arenor har vi besökt under årens lopp, men ett bättre bemötande har vi aldrig erfarit tidigare, fortsätt så.......