Sv: Slaget om Västernorrland, del VII, 18/3 -07
Abron, Ann o andra TIKare: Tack själv, jag tjötade med TREVLIGA TIKar igår i puben under paus, VÄLKOMMEN i höst!! Hur djävligt det än känns för ER, finns det de som har värre nu: HIF-Bandy!!!

O TACK för det MÄKTIGA Tifot, tror jag ska pynt ain nån hundrin direkt, Martin!