Sv: Building the future, Silly Season 07-08
Wayne Gresky: ja hur som helst så får harald angenäma problem om spelare som warg,wenis,werner,öhman mm. återvänder.. =) och om döme,skröder å morrisson e kvar!! knep å knåp timme