Gidde: ja öhman har jag ingen aning om.. men hoppas ju naturligtvis att både öhman å morrisson lirar för oss i höst... blatny är en bra spelare.. men de känns som han inte passar in i de svenska spelsystemet!! men nu ska vi ju naturligtvis inte fokusera på nästa säsong.. vi har semi å final kvar att spela så vi får lägga våran energi på de ist . =)