Berka: Tveksamt att han är intresserad av att vara 4:e center. Får vi Warg så har vi Sundström, Warg, Svartvadet (förhoppningsvis) och Steen. Steen skulle jag gärna se som ytter (varför inte i Svartvadets formation?), men vi har ändå tre bättre centrar än Öhman.