Sv: Building the future, Silly Season 07-08
spud: vi kan ju julpynta med centrar ;) nä skämt å sido.. vi får ju se vilka modo behåller oxå till nästa säsong.. som #99 sa steen kan med all säkerhet lire ytterforward..