Sv: Building the future, Silly Season 07-08
spud: OSundh har väl inte det minsta MODO-hjärta, så han faller direkt på det. Kan ju gissa att han har NHL's storebrorsögon på sig, så han kanske inte blir långvarig i Y:ets närhet.