Sv: Building the future, Silly Season 07-08
Berka:

Åh, får man klaga på dina inlägg? Då efterlyser jag stora bokstäver och att du skriver ut hela orden, typ "jag" i stället för "ja" och "vara" i stället för "va". Då skulle de bli mer lättlästa. Punkter är också bra.