Sv: Building the future, Silly Season 07-08
shinzawai: Alltså, jag skulle också gärna se honom i MODO. Kanonkille, både på och av isen.

Men med vetskap om hur frostig kontakten mellan Stefan och MODO varit tidigare så räknar jag inte med Stefan i MODO:s dress i framtiden.