Så mötte jag idag Per Hållberg som var på väg ut från Oscargallerian, han såg lite lätt trumpen ut. Jag visste inte att han tog det så hårt att FBK åkte ur SM-slutspelet.
Idag har jag för övrigt introducerat "min" åttondeklass för det cineastiska mästerverket "Djävligt Jagad", som "mina" sjuor också fått nöjet att uppleva.
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Idag har jag för övrigt introducerat "min" åttondeklass för det cineastiska mästerverket "Djävligt Jagad", som "mina" sjuor också fått nöjet att uppleva.