Sv: Building the future, Silly Season 07-08
Utlåtande om Forssell av en Lövenfanatiker på mitt jobb:

"Han är grym, konstigt nog har ingen elitserieklubb tagit honom förrän nu. Ni har en jäkla tur som får en lirare som är så teknisk och snabb! Han är som Z ungefär. Har sjukt bra spelsinne! Lätt björklövens bästa spelare!"

Hoppla?