Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gidde: Jag var ordentligt nervös innan den första lektionen imorse, så nervös att jag knappt hittade lektionsanteckningarna och de papper jag skulle dela ut till eleverna men på grund av... eller tack vare... att jag på måndagar har lektioner nästan nonstop från tio i nio så har jag inte hunnit bli nervös än.