Sv: Building the future, Silly Season 07-08
En glädjens dag att vara MoDoit! Wernblom, Hållberg och Warg tillbaka, Hedin förlänger, och bara några timmar sedan det blev klart med SM-final! Livet leker! Skulle ha firat med en Lord Calvert om jag bara hade haft någon! :)