AM: Eeh, på tal om att skrika fel namn... så borde väl den här episoden från dagens Sportbladet kunna fungera.
"Några av stadens hockeygentlemän tittade in och berättade en vansinnigt trevlig story. När en kollega till oss skulle fråga Robert Döme om hur man egentligen uttalar hans namn tröttnade till slut xxx och tittade med glimten i ögat på dem och sa: "Do like me - call him the Slovakian Bitch."
Vem, vem, vem sa det?
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
"Några av stadens hockeygentlemän tittade in och berättade en vansinnigt trevlig story. När en kollega till oss skulle fråga Robert Döme om hur man egentligen uttalar hans namn tröttnade till slut xxx och tittade med glimten i ögat på dem och sa: "Do like me - call him the Slovakian Bitch."
Vem, vem, vem sa det?