Sv: The Final Battle, part VI

Men hur nervös kan man vara?

Var för övrigt på stan i ett par timmar. Alla snackar hockey. ALLA. Man kan inte gå mer än ett par meter för att sedan hamna i en ny diskussion. Dagens vanligaste fråga: "Hur  går det i kväll då?"

:-)