Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: ...och att man var snygg i lördags och halva dagen igår får man lida för idag. Blir inte mycket gjort på jobbet, har iofs lite grann också att göra med lite förvirring vad gäller schemafrågor och inflytt i nya lokaler.