Sv: The Final Battle, part VI
scim: Det roligaste av det som händer inne på arenan efter slutsignalen är detta:

www.hockeysnack.com/medlem/Frisco/filarkiv.php?showfile=helm.jpg

Det gick inte så bra. Vi provar en gång till:

www.hockeysnack.com/medlem/Frisco/filarkiv.php?showfile=helmno.jpg