Sv: The Final Battle, part VI
knaskamilla: Vi lägger de inlägg som förtjänar det i en undersida. Så så länge det inte innehåller en massa grammatiska fel så blir det så för din del. ;o) (Ja, se på sjutton. En smiley.)