Sv: Building the future, Silly Season 07-08
shinzawai:

Jag som var så orolig för vem som skulle ta in pucken i zon vid PP och vem som skulle ersätta Tobias. Vilka tunga förvärv MoDo gör. Jävligt imponerande.

Som en dåre har jag tjatat om att MoDo har blivit en maktfaktor i svensk hockey. Om någon inte har hört det så kan jag meddela att MoDo har blivit en maktfaktor i svensk hockey.