Sv: Building the future, Silly Season 07-08
Rytter: Jag är faktiskt inte så orolig angående Krizan jag. Nhl valde att inte plocka över han i fjol endå fast han slog i sort sett alla rekord i hela elitserien som målvakt. Sedan gjorde han ju bra Vm och Os för slovakien. Näe jag tror han kommer bli kvar i MoDo jag.