Sv: Building the future, Silly Season 07-08
yaqop: Den är väl kvar?

Zacke har haft sina chanser men hans kapacitet räcker inte för ett topplag i ES, för min del får han gärna vara kvar i 10 år då han duger bra som backup, rimligen en rätt billig sådan Arnmark typ.