Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Alfred Awful: Är det förmånligare att bo i Sverige och "arbeta" i Danmark? Damgaard ska ju tydligen bosätta sig i Staffanstorp men spela hockey i Rödovre.