Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Alfred Awful: Aha, det var alltså så Malmö gjorde, betalade höga löner till importer... fast bara för att spelarna skulle ha råd att själva betala för pendlandet från Danmark (förstås)