Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: I väntan på det helt nya albumet får man nöja sig med "Fresh as a Daisy", dubbelalbumet, som beställdes från Play.com för ett par veckor sedan och släpps om knappt två veckor.