Sv: Slutet för Foppa?
TIKbiff: Med tanke på att han är så otroligt dålig borde ju alla Tikare vilja att han flyttar hem till MODO. Det skulle ju gynna Timrå. Jag hoppas också han flyttar hem till Övik igen.