Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
berghult: Hur gick det med att dricka konjak ur de heliga konjakskuporna med MoDo-loggor på?

Själv var jag nog i glädjechock just nu, förmodligen med ett champagneglas i handen, och kramade om folk till höger och vänster och skrek ut glädjen i högan sky.