Sv: Building the future, Silly Season 07-08
spud: Då blir man ju fundersam, när nu Weinis inte verkar komma tillbaka till oss vem är i sådana fall den där spelaren "med stort MoDo-hjärta" som Ecke skulle kontraktera.