Sv: Building the future, Silly Season 07-08
spud: Rätt beslut av Ecke o MoDo tycker jag. Samtidigt har MW inte spelat för drömlöner i NHL/AHL, som vissa av våra återvändare.Money Talks.
Jaja, behålla Duracell kanske? MoDohjärta - om inte e-mailet spräckt det?