Sv: Building the future, Silly Season 07-08
shinzawai: Som sagt var, varken Morrison eller Kuusela var med när förra säsongen startade. Det känns väldigt stabilt i nuläget, inte som ett guldlag men som slutspelslag. In med ett par målskyttar och vi har guldläge igen. :)