Gusse: Tänk på också att många är utan yrkesutb o s v, självklart att de försöker dra in så mycket kuler dom kan innan dom skall försöka tjäna pengar på vanligt jobb. Risken är ju stor att de kan bli idrottsinvalider också men nu för tiden så har ju alla en fullgod försäkring.