hellge: Då jag bor ett stenkast från h-sands mittuniversitet så kan jag smyga dit å skriva "OH AH" med en sprayburk på väggen varje natt tills dom går med på att låta hon plugga där ;) kuusela skulle vara en kanonspelare för modo nästa säsong... Men nu e de för sent! =(