Sv: Building the future, Silly Season 07-08
Annars gillar jag de automatiska nyheterna på alla sport-sajter:

Mästarna förlänger...

Mästarna värvar forward...

Mästarna förlänger inte...


Ska jag vara helt ärlig så tycker jag det ser kädsamt ut. Det liksom passar oss, det känns naturligt på något sätt...