Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...

Så sitter man och lipar igen. Har just skrivit ut och läst nr 15 av tidningen 7. Den heter "Puss min pokal".

Kan någon vänlig själ lägga rabarber på ett tryckt ex och skicka ner till mig?