Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team:

Du får väl kolla på tidningen7.se, eller vad nu adressen kan tänkas vara. Så får du se Sally i alla fall. Eller googla på Bullmastiff, det är ett annat alternativ. Jag är skeptisk (till vackerheten).

Nu borde jag byta tråd, men jag orkar inte.

Znark.