Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky:

Nu vet jag inte om du var seriös eller inte, men jag skulle i princip kunna sätta precis vad som helst på att det är fullsatt lördagen den 29.e september mot Timrå.

Roligt att Modo får börja på hemmais för en gångs skull.