Sv: Building the future, Silly Season 07-08
Låg och halvsov på soffan och tyckte mig höra Lasse Kinky svamla något om Hållberg i stil med att "...eftersom det strulade med övergången till Färjestad så valde han att gå till MoDo istället". Var det jag som hörde fel, eller?