Sv: Building the future, Silly Season 07-08
Paddan o AM:

Det där är bara ett rykte som Looben har planterat för han är bitter för att Hållberg inte skrev på för bollklubben.

Jag utgår ifrån att Hållberg gick till Modo för att han fick bra pröjs och att han gillar MoDo, samt att han längtade hem.