Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Åfan, så du menar att man måste betala för slutspelsbiljetterna också. Det trodde jag inte.

Det räcker att se den där lilla intervjusnutten med Hasse Jonsson efter slutsignalen i sista finalmatchen och man blir både rörd, lycklig och oerhört stolt.