Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:

Jo, men alltså...rörd, lycklig och stolt blir man väl av det mesta. Jag trodde bara inte att en halvbra hårdrocksvariant av MoDolåt skulle kunna göra mig rörd.