Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: Tro om Al Gore fick dåligt samvete efter ett tag då man ju inte velat skriva under Kyotoprotokollet om minskning av växthusgaser utan, om jag minns rätt, istället planerade öka utsläppen med 30% fram till och med 2015.