Sv: Building the future, Silly Season 07-08
NuMo: Generellt sett så verkar det vara bra drag på värvningarna på juniorsidan. De flesta topplagen verkar väldigt aggressiva. Timrå värvar ju rätt friskt också, även Linköping har jag för mig.