Deas: Frågan är om det inte är dags att skicka ut Susse som en defensiv forward tillsammans med Warg som center och låta honom spela tokoffensivt. Kanske med Salle som tredjelänk. Känns nästan bortkastat att skicka iväg Wargen i en tredje eller fjärde line.