Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så hörde jag på radion att The Reds skulle möte Gert Fylking när han kom till arenan idag. Stackars Gert, vad dött det måste ha varit.

(Hm. Nu ligger min hund och slickar i min sko. Sjukt.)